[u]När är du född?[/u]
2001-04-17
[u]Discord Namn[/u]
Walle #0839
[u]Vad heter du?[/u]
Jag heter Linus
[u]Berätta lite om din karaktär som du kommer roleplaya som.[/u]
Stefan Svensson, 26 år gammal. Älskar att skruva och meka med bilar. Han har ett stort intresse för alla typer av bilar, speciellt sportbilar. Stefan avskyr blattar och gängkriminalitet, han är en man som står för att den svenska kulturen ska finnas kvar i Sverige. Att ta dom kriminella vägarna finns inte ens på kartan för Stefan, han vill nå sina mål på ett rätt och ärligt sätt. Stefans dröm är att få jobba med att meka bilar, för det är det han kan allra bäst i livet. Han är en skämtsam person som sprider glädje vart han än går, men om det behövs så kan han säga som han tycker eller till och med ryta till. Han slarvar aldrig och gör saker rätt som det ska vara.
[u]Hur många timmar har du på FiveM[/u]
2 isch
[u]Vad får dig att söka till medlem här på WildRP?[/u]
Mina kompisar spelar här och det verkar att vara en rolig och bra server. Den är inte så stor men den håller på att byggas upp vilket är kul.
[u]Vad kommer du bidra med?[/u]
Jag kommer vara seriös och hjälpa nya folk som vill in i servern.
[u]Vad är ditt mål med RP?[/u]
Målet med RP är att ha kul och bygga upp något stort.
När är du född?
2001-04-17
Discord Namn
Walle #0839
Vad heter du?
Jag heter Linus
Berätta lite om din karaktär som du kommer roleplaya som.
Stefan Svensson, 26 år gammal. Älskar att skruva och meka med bilar. Han har ett stort intresse för alla typer av bilar, speciellt sportbilar. Stefan avskyr blattar och gängkriminalitet, han är en man som står för att den svenska kulturen ska finnas kvar i Sverige. Att ta dom kriminella vägarna finns inte ens på kartan för Stefan, han vill nå sina mål på ett rätt och ärligt sätt. Stefans dröm är att få jobba med att meka bilar, för det är det han kan allra bäst i livet. Han är en skämtsam person som sprider glädje vart han än går, men om det behövs så kan han säga som han tycker eller till och med ryta till. Han slarvar aldrig och gör saker rätt som det ska vara.
Hur många timmar har du på FiveM
2 isch
Vad får dig att söka till medlem här på WildRP?
Mina kompisar spelar här och det verkar att vara en rolig och bra server. Den är inte så stor men den håller på att byggas upp vilket är kul.
Vad kommer du bidra med?
Jag kommer vara seriös och hjälpa nya folk som vill in i servern.
Vad är ditt mål med RP?
Målet med RP är att ha kul och bygga upp något stort.