Wintex RolePlay

Tkowski medlem anöskan

Locked
51 views
När är du född?

Discord Namn

Vad heter du?

Berätta lite om din karaktär som du kommer roleplaya som.
Min karaktär heter Natte Johansson och är 21 år gammal. Natte Johansson som ung levde i ett dåligt samhälle i Rynkeby där det var massor med droger och kriminella folk. När Natte växte upp så valde han att flytta till Multistaden för att kunna leva ett bra liv. Men Natte har massor med intressen sen han var ung, Natte älskade att hjälpa folket med saker och till och med farsan när han skulle fixa till. Natte vill bli en sjukvård och hjälpa dem andra och till och med göra dom glada.

Hur många timmar har du på FiveM
2000

Vad får dig att söka till medlem här på WildRP?
Därför att jag vill verkligen vara med i denna servern och vill också hjälpa till de andra i spelet så de kan känna sig trygga med hjälpen dem får. Som jag sa om min karaktär att den vill vara en sjukvård, och det är en av mina mål i denna servern så jag skulle jätte gärna vilja ansöka mig dit. Jag har roll spelat i 2 år och det har aldrig varit tråkigt, jag har alltid gillat det. Jag vill också bli whitelistad eftersom att man kan lära sig mycket i denna servern och det kan faktiskt hjälpa framtiden, till exempel som sjukvård. Man kanske har aldrig varit det eller om man är ung för att vara det, så har man en möjlighet att kunna vara det i denna servern och lära sig.

Vad kommer du bidra med?
Jag kommer bidra med så god rp som möjligt.

Vad är ditt mål med RP?
Mitt mål är att ha kul och göra andra trygga. Jag vill också bli en sjukvård och hjälpa andra människor.
Godkänd
Mvh, Gomez
Support på WildRP
Reply